گروه بازاریابی آرامش خیال Marketing Group Serenity Of Mind

اولین گروه بازاریابی مبتنی بر جدیدترین روش بازاریابی و ایجاد 100 درصد اطمینان برای طرفین در انجام معاملات

گروه بازاریابی آرامش خیال Marketing Group Serenity Of Mind

اولین گروه بازاریابی مبتنی بر جدیدترین روش بازاریابی و ایجاد 100 درصد اطمینان برای طرفین در انجام معاملات

گروه بازاریابی آرامش خیال        Marketing Group Serenity Of Mind

اساس کار این گروه بدین صورت می باشد : از آنجائیکه ما معتقدیم هر فردی در یک زمینه خاص استعداد منحصر به فردی دارد ما این افراد را در سیستم ثبت کرده و آنها را به مشتریانی که به تخصص شان نیاز دارند معرفی می نمائیم از طرفی دیگر مشتریانی که به خدمات یا کالایی نیاز دارند را در سایت یا کانال قرار می دهیم تا کسانیکه می توانند به آنها خدمات یا کالای مورد نظر را ارائه نمایند را به آنها ارتباط دهیم

کلمات کلیدی

|

alt

_

-

چکیده کتاب گری واینر چاک

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۲۷ ب.ظ

گری واینر چاک کیست؟

گری وینر چاک یک دیوانه موفق است. (متخصص بازاریابی دیجیتال و یک کارآفرین در امریکا)

او به شدت خود واقعی‌اش است. در ویدیوهایش به راحتی فحش می‌دهد. گری واینر چاک می‌گوید خیلی‌ها را در ابتدا از دست می‌دهم چون از داد و بیداد و فحاشی من بدشان می‌آید، اما من نمی‌توانم خودم نباشم. نمی‌خواهم تصنعی باشم. (بودی که وار)

بعدها همان‌ها به سراغم می‌آیند. روزانه ۵۰ تا ایمیل دریافت می‌کنم که: « گری اولش از تو بدم می‌آمد ولی الآن…»

گری واینر چاک

گری واینر چاک

عذرخواهی می کنم، واینره دیگه بددهنی بخاطر دی ان ای اش است!

کتاب «به دستش بیاور» گری واینر چاک

وقتی دوست گرامی‌ام محمود بهبهانی در گروه اساتید اعلام کرد که یکی از کتاب‌های گری وینر چاک را ترجمه کرده، معطل نکردم و درجا نسخه الکترونیکش را سفارش دادم. البته بعدها ایشان نسخه فیزیکی کتاب را به من هدیه کردند.

وقتی قیمت عجیب غریب نسخه فیزیکی کتاب را دیدم (۸۰٫۰۰۰ تومان) با ایشان تماس گرفتم و پیشنهاد دادم اگر برایشان مقدور است قیمت را تعدیل کنند تا افراد بیشتری بتوانند از این کتاب خوب استفاده کنند. البته ایبوک آن در کتابراه ۱۹ هزار تومان است.

لینک خرید کتاب الکترونیک «به دست بیاور» از گری وینر چاک

خوشبختانه دو بار این کتاب را خواندم یک‌بار pdf و یک‌بار نسخه چاپی را. حالا می‌خواهم چکیده و برداشت خودم از این کتاب را با شما به اشتراک بگذارم.

لازم: مطالب پیش رو گلچین شده و تا حد زیادی پراکنده است چون بدون در نظر گرفتن پیوستگی، هر جایی را که خوشم آمد، انتخاب کردم.

کتاب گری واینر چاک

کتاب گری واینر چاک با ترجمه دوست عزیزم محمود بهبهانی

۱-سه قانون گری واینر چاک (یا همان گری وی)

من بر اساس سه قانون زندگی می‌کنم، رمز موفقیت من در این سه قانون خلاصه می‌شود:

۱: به خانواده خود عشق بورزید.
۲: به سختی کار کنید.
۳: با اشتیاق و علاقه‌تان زندگی کنید .

دقت کنید که من حرفی از اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و تکنولوژی نزدم، درحالی که عمده موفقیتم را در این بسترها به دست آورده‌ام. زیرا من میزان موفقیت در زندگی را بر اساس بزرگ بودن کسب و کار و یا میزان درآمد نمی‌سنجم بلکه آن را از میزان رضایت از زندگی به دست می‌آورم و با کمک این سه قانون کاملاً از زندگی خود رضایت دارم.

«با علایق خود زندگی کنید.» این جمله به این معناست که هنگامی که هر روز صبح از خواب بیدار می‌شوید، باید به دنبال این باشید که در مورد هر چیزی که به آن علاقه‌مند هستید گفت گو کنید. آن را به کار بگیرید و یا در پی انجام آن باشید.

فراموش نکنید که شما کار نمی‌کنید به امید آنکه زمانی را به تعطیلات و استراحت اختصاص دهید. شما نیازی به تعطیلات ندارید. زمانی که با علایق خود زندگی کنید، کار کردن، تفریح کردن و استراحت کردن برای شما یکسان می‌شود.

دیگر به میزان ساعات کاری که در حال انجام است اهمیتی نخواهید داد. چرا زمانتان را بیهوده صرف کاری می‌کنید که به آن علاقه‌ای ندارید. زندگی برای انجام چنین کاری بسیار کوتاه است. به گمانم شما یک تغییر بزرگ در زندگی به خودتان بدهکارید.

3 قانون گری وینر چاک

3 قانون گری وینر چاک

۲- اهمیت داشتن «برند شخصی»

لازم است تا همه ما به فکر راه اندازی یک برند شخصی برای خودمان باشیم. باید هر روز با اشتیاق از جایمان بلند شده و آماده شویم تا کاری را که به آن علاقه داریم انجام دهیم. فقط در این صورت است که عاشق زندگی‌تان خواهید شد.

من معتقدم مهارت‌ها ارزان هستند اما علاقه و اشتیاق قیمتی ندارد. اگر شما به زمینه‌ای که در آن کار می‌کنید علاقه دارید، می‌توانید آن را به خوبی و بهتر از هر کس دیگری انجام دهید. سعی کنید آنچه شما را خوشحال می‌کند انجام دهید.

با بروز اینترنت که به نظرم بزرگ‌ترین تغییر قرن بیست و یکم است، این فرصت مهیا شده که آدم‌ها بتوانند با خودشان روراست باشند و به هر آن چیزی که علاقه دارند میدان بدهند و آن را تبدیل به یک برند شخصی کنند و از این طریق پول بسیاری به دست آورند.

 دیگر نیازی نیست بین آن چیزی که دوست دارید و آن کاری که انجام می‌دهید تفاوتی قائل شوید.

توسعه یک برند شخصی از طریق اینترنت، کلید تبدیل علاقه به پول است. مطمئنم متوجه شده‌اید که می‌خواهیم به کجا برسیم. نسل اول برندهای خود را از طریق تلویزیون، رادیو، سینما، مجلات و روزنامه‌ها ساختند و نسل جدید هم این کار را به صورت آنلاین و با هزینه بسیار پایین‌تر و بدون داشتن مجوزهای قانونی انجام می‌دهد.

از فضای آنلاین استفاده کنید چراکه آن‌ها موفقیت‌های بزرگی برای شما به دنبال خواهند داشت. ممکن است زمینی که در آن قرار است بازی کنید متفاوت باشد، اما نگران نباشید بازی همان است.

توسعه برند خاص خودتان مانند ارتقای رزومه شما در هر ثانیه است. آخرین توییت شما و یا آخرین پست شما در وبلاگتان، حالا می‌تواند رزومه شما باشد.

شما از این طریق به دنیا اعلام می‌کنید، چه نظراتی دارید. دقیقاً همان چیزهایی که شما را منحصر به فرد می‌کند.

باید با استفاده از اینترنت ایده‌های خود را با جهان به اشتراک بگذارید و خود را به یک برند شناخته شده تبدیل کنید.

شاید این جمله بهترین عبارت ممکن در دنیای کسب و کار باشد: «چه کاری می‌توانم برای شما انجام دهم» اطمینان دارم از پاسخ‌هایی که دریافت می‌کنید شگفت‌زده خواهید شد. فراموش نکنید که شما در جامعه هستید تا به دیگران خدمت کنید.

۳-اولین شرط صداقت است.

فرصت از صداقت پدید می‌آید. مخاطبان شما دوست دارند که به آن‌ها حقیقت را بگویید، طبیعتاً آن‌ها به دنبال کیفیت، اعتبار و سرگرمی نیز هستند، اما مهم‌تر از همه این‌ها، می‌خواهند از صداقت کسی که با آن‌ها در ارتباط است اطمینان پیدا کنند.

تمام کاری که من (گری وینر چاک) در وبلاگ خودم انجام می‌دهم این است که خود واقعیم را بلند و واضح بیان می‌کنم. هنگامی که شما نیز ویدیوها، پادکست‌ها و یا مطالب خود را انتشار می‌دهید، در واقع دارید همین کار را انجام می‌دهید.

این شیوه برای همه ما صدق می‌کند مگر آن‌هایی که عادت دارند که اطلاعاتشان را نزد خود نگه دارند که در این حالت شکست آن‌ها حتمی است.

گری وینر چاک

گری وینر چاک

۴-زندگی کوتاه‌تر از آن است که علاقه خود را دنبال نکنید.

تا زمانی که برای فرد دیگری کار می‌کنید هیچ‌گاه کاملاً به خود واقعی‌تان فرصت بروز نداده‌اید و با علایق خود زندگی نکرده‌اید.

البته من هیچ زمان به شما نمی‌گویم که از کار خود استعفا دهید، به‌خصوص اگر مسئولیت حمایت مالی از افرادی برعهده شماست. به خاطر داشته باشید که اولویت همواره با خانواده است. اما توصیه من این است که آرام آرام، برای ترک کار خود برنامه ریزی کنید. زیرا زندگی خیلی کوتاه‌تر از آن است که عمرتان در کاری که به آن علاقه ندارید، تلف شود.

یک آزمایش وجود دارد که می‌توانید به وسیله آن تشخیص دهید که آیا از موضوعی که به آن علاقه مندید و قصد دارید با آن برند خاص خود را ایجاد کنید، می‌توانید به پول برسید یا خیر؟

آیا این توانایی را دارید که تا ۵۰ پست پیاپی در مورد موضوع مطلب بنویسید. من به این نتیجه رسیدم که اگر واقعاً به موضوع علاقه دارید باید ۵۰۰ نکته جذاب در مورد آن موضوع به ذهنتان خطور کند تا بتوانید آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

گری واینر چاک

گری واینر چاک

۵-طبق ژن خود عمل کنید.

ژن خود را بپذیرید. خودتان باشید. محتوای فوق العاده تولید کنید. مردم به آنچه برای گفتن دارید علاقه مند خواهند شد. به من اطمینان کنید، مردم شما را پیدا و مطالبتان را دنبال و با شما گفتگو خواهند کرد. مهم‌ترین نکته گفتگو با مردم و گوش دادن به آنهاست.

اگر شما مهندسی را می‌بینید که در مورد دانش مهندسی صحبت می‌کند اما حرف‌های او بسیار کسل کننده است، یکی از سه مشکل زیر وجود دارد:

او در مورد موضوع اشتباهی صحبت می‌کند،

از رسانه اشتباهی برای انتشار آن استفاده می‌کند،

و یا هر دو.

شاید من بتوانم در یک ساعت گفتگو با آن فرد، متوجه شوم که او عاشق ورزش است و رسانه مناسب او رسانه نوشتاری است پس او را به نوشتن ترغیب خواهم کرد.

تضمین می‌کنم که بعد از انجام این کار، بازخوردها نتایج مالی بهتری نسبت به گذشته خواهد داشت.

بعضی از افراد به ظاهر شدن در جلوی دوربین تعلق دارند، برخی به نوشتن و بعضی دیگر به پخش زنده. برخی نیز ژن اجرا و نمایش ندارند. اما این به این معنا نیست که موفق نمی‌شوند. شما باید قالب مناسب خود را انتخاب کنید. ویدیو یا صوت یا نوشتار.

البته به صورت ترکیبی نیز می‌توانید استفاده کنید. این مرحله به ژن شما وابسته است. به طور مثال برای فردی با خصوصیت‌های من، موثرترین محتوایی که می‌توانم تولید کنم، از طریق ویدیو است و من ترجیح میدم بر روی این رسانه تمرکز کنم.

من (گری واینر چاک) از ویدیو استفاده می‌کنم زیرا صحبت کردن را دوست دارم و دوست دارم شخصیتم را به نمایش بگذارم اما باز هم تکرار می‌کنم که ژن خود را نادیده نگیرید. اگر شما در مقابل دوربین خوب نیستید، اما صدای گیرایی دارید خود را مجبور نکنید که یک ویدیو تولید کنید شما می‌توانید پادکست‌های صوتی خوبی بسازید.

۶-وبلاگتان خانه اول شماست.

وبلاگ شما باید خانه اولتان باشد.

شما در صداقت کامل درب این خانه را به روی مخاطبینتان باز می‌گذارید تا آنها داوطلبانه به سراغتان بیایند.

وبلاگ شما تبدیل به منبعی می‌شود که تمامی محتویات تولید شده توسط شما در آن ذخیره می‌شود. یک بایگانی که افراد در آن قادرند، شخصیت شما و چگونگی پیشرفت کسب و کارتان را مشاهده کنند.

شما در وبلاگتان می‌توانید تا آنجا که می‌خواهید با صدای بلند و رسا در مورد هر آنچه دوست دارید، صحبت کنید. باید کاری کنید مردم همیشه به خانه شما رفت و آمد داشته باشند و این تعامل را حفظ کنید.

اگر وبلاگ شما خانه شماست، ابزارهای شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر فیس بوک و اینستاگرام خانه‌های تفریحی شما هستند.

مطلب مرتبط: جدی نگرفتن وبسایت

۷-اعداد می‌توانند گاهی گمراهتان کنند. به غریزه اعتماد کنید.

من از تحلیل‌ها به ندرت استفاده می‌کنم و اصرار دارم که شما نیز زیاد به آنها متکی نباشید. مخصوصاً اگر استعداد غریزی خوبی در حوزه کسب و کار دارید.

مواقع زیادی وجود دارد که آمار و درصدهای مربوط به کسب و کار با آنچه که غریزه من به من می‌گویند تفاوت دارد و من همیشه به غریزه خودم اعتماد می‌کنم نه به آمار و ارقامی که تحلیلگران در اختیارم قرار می‌دهند.

اعداد می‌توانند دامی باشند تا در رفتار شما تغییر ایجاد کند. ممکن است یک پست شما در یک شبکه اجتماعی خاص ۷ بازدید داشته باشد، چه می‌کنید آیا پست گذاری را متوقف می‌کنید؟ زیرا بازدید کم است. اما فراموش نکنید که شاید یکی از آن ۷ بازدید کننده تهیه کننده یک برنامه تلویزیونی است.

۸-ارجینال ارجینال باشید.

من (گری وی) یک تناقض زنده هستم. هیچ‌کس بیشتر از من خودش را باور ندارد با همه اینها من کاملاً از اینکه چقدر بی اهمیت هستم، آگاهم. من اصلاً در مورد اینکه دیگران در مورد من چه فکری می‌کنند اهمیتی نمی‌دهم اما به آنچه می‌گویند توجه می‌کنم و احترام می‌گذارم.

خودتان باشید. من حدود ۱۲ درصد از بینندگانم را به دلیل اینکه همیشه مثل یک دیوانه، فریاد می‌زنم، از دست داده‌ام. برای یک فرد اهل بیزینس، مثل من، این تعداد غیرقابل تحمل است.

من خیلی دوست دارم تا افتتاح برنامه‌ام را با چیزی آرام‌تر، ملایم‌تر و چیزی که مردم را نترساند آغاز کنم، اما نمی‌توانم. چرا که فریاد کشیدن و جیغ زدن و هیجان زدگی، همگی ویژگی‌های من هستند.

اگر تلاش کنم تا همه چیز را آرام کنم و خودم را برای آن ۱۲ درصد از دست رفته جذاب کنم، می‌توانم تضمین کنم که همه آن چیزی که تاکنون ساخته‌ام از بین خواهد رفت.

چرا که بعد از آن هر زمان که جلوی دوربین ظاهر شوم باید نقش بازی کنم و خود واقعی‌ام را پنهان کنم من نمی‌خواهم که وقتی ویدیوهایم را می‌سازم نقش بازی کنم من فقط می‌خواهم خودم باشم.

من گری وی هستم مثل من نباشید.

من گری وی هستم مثل من نباشید.

۹- بر روی موضوعات مهم سرمایه گذاری کنید

یکی از احمقانه‌ترین سوالاتی که از من می‌شود این است که از چه نوع میکروفونی استفاده می‌کنی؟ پاسخ می‌دهم چرا اصلاً نگران چنین چیزی هستید. من تنها بر روی تلاش و تفکرم و مفاهیمی که به آن اهمیت می‌دهم سرمایه‌گذاری می‌کنم و آنچه نیاز دارم ایجاد محتوای عالی است.

بسیاری از اوقات از دفتر خودم که معمولاً شلخته است فیلم را بارگذاری می‌کنم. من می‌توانم آنجا را مرتب کنم تا حرفه‌ای و منظم به نظر بیایم. اما انجام این کار صرفاً به این خاطر که دوربین روشن است، کار اشتباهی است.

هیچ چیز در ویدیوهای من مدون و مرحله بندی نشده است و من همواره تاکید می‌کنم، همواره تنها یک برداشت دارم.

وقتی ویدیو ضبط می‌کنم، مردم وارد دفترم می‌شوند و می‌روند، من به افرادی که از سالن عبور می‌کنند دست تکان می‌دهم. هر اتفاقی که در طی فیلمبرداری بیفتد را مخاطبان می‌بینند.

گاهی اوقات کیفیت صدا یا نور بسیار ضعیف است، تا جایی که من نکته مد نظرم را بیان کنم و احساس کنم که پیامم را به شیوه مؤثر به مخاطب رسانده‌ام برایم اهمیتی ندارد.

زمانی افراد مشهور برای قرار گرفتن در جلوی دوربین چنان خود را می‌آراستند که تقریباً شناخت شخصیت واقعی آنها محال بود، آن روزها دیگر سپری شده است.

خود واقعیتان باشید تمام تلاشتان باید از درونتان نشأت بگیرد. اگر تلاش کنید تا کسی جز خودتان باشید نمی‌توانید از درون به پا خیزید و غوغا به پا کنید.

۱۰- سختکوشی مهم است. (زیرش خط بکشید!)

بارها و بارها گفته‌ام اگر شما علاقه‌تان را به بیزینس تان تبدیل کنید و با ابزارهای آنلاین در بالاترین حد کار کنید، فرصت‌های پول درآوردن خودشان را نشان می‌دهند.

اگر اجازه دهید تا فردی با اشتیاق کمتر، استعداد کمتر و محتوای ضعیف‌تر بسیار سخت‌تر از شما کار کند شکست خواهید خورد.

این خودباوری است که شما را به موفقیت می‌رساند بدون آن شما باید وسایلتان را جمع کنید و به زندگی عادی خود بازگردید.

در صورتی که بخواهید به صورت تمام وقت به ایجاد برند شخصی خودتان بپردازید و به موفقیت بزرگ برسید، چشمانتان در مقابل صفحه کامپیوتر به رنگ خون در خواهد آمد!

شما فکر می‌کنید که رئیس شما سخت گیر است اوکی؛ اما بدانید در صورتی که بخواهید کسب و کار خاص خود را راه اندازی کنید رئیس جدید شما باید کارفرمای سختگیرتری باشد تا به موفقیت دست پیدا کنید.

گری وینر چاک

گری وینر چاک

۱۱-کاری را انجام دهید که عاشقش هستید، هیچ عذری هم در کار نیست.

حالا دیگر اگر بدون ارتباطات خانوادگی، پول و یا تحصیلات، به موفقیت بزرگی دست یابید باعث شگفتی نمی‌شود، چرا که همه می‌توانند این کار را انجام دهند. تنها چیزی که شما را از دیگران متمایز می‌کند اشتیاق و خودباوری شماست.

اگر با علایق خود زندگی می‌کنید باید بخواهید تا در کارتان غرق شوید. هیچ زمانی برای آسایش و نشستن در پای تلویزیون وجود ندارد.

به شما اطمینان می‌دهم که شما به چنین زمانی نیاز ندارید، چرا که قرار نیست تنش داشته باشید یا خسته شوید. قرار است آرامش داشته باشید و با انرژی باشید.

اگر با اشتیاق زندگی کنید در کارتان دیگر، گذر زمان را احساس نخواهید کرد. شب‌ها با بی میلی به سمت رختخواب می‌روید و صبح‌ها هیجان‌زده از خواب بیدار می‌شوید تا دوباره به کار خود بپردازید. شما در محتوای خود زندگی می‌کنید و نفس عمیق می‌کشید.

vaynerchuk

مهارت ها ارزان اند، اما اشتیاق است که قیمتی ندارد.

۱۲- صبور باش تا کامروا شوی

صبر در کسب و کار بسیار مهم است. اگر شما در کمتر از یک سال بعد از آغاز کسب و کار خود با من تماس بگیرید و شکایت کنید که پولی را که می‌خواستید به دست نیاورده‌اید، به این معنا است که به هیچ کدام از حرف‌های من تا به این جای کار توجه نکرده‌اید.

من به شما مطرح کردم که می‌توانید پول فراوانی کسب کنید اما تاکید کردم که نمی‌توانید آن را یک شبه به دست آورید.

گاهی اوقات تصور می‌کنم مردم بخش‌هایی از صحبت‌های من را نمی‌خواهند بشنوند. فیلتر می‌کنند. آن‌ها فکر می‌کنند که من اشتیاق، خودباوری و تلاش لازم را دارم، پس چرا باید صبر داشته باشم؟ دیگران می‌توانند صبر کنند، اما من می‌خواهم، سریعاً به آن چیزی که به آن علاقه دارم، برسم.

صبر رمز موفقیت است.

من سال ۲۰۰۶ شروع به ساخت ویدیو در یوتیوب کردم، قسمت اول آن ۳۴ بازدید کننده داشت و سه سال بعد قسمت ۳۰۰ آن فقط ۶۸ بار دیده شد. ولی همچنان به تلاشم ادامه دادم.

هر چقدر در راه کسب موفقیت عجله بیشتری داشته باشید افق کوچکتری برای خود در نظر گرفته‌اید. پس هر چقدر که می‌توانید دست نگه دارید.

۱۳-یک ترفند برای جذب مخاطب

با افراد، وبلاگ‌ها و انجمن‌ها، تعامل داشته باشید. پست‌های مرتبط با موضوعتان را پیدا کنید و کامنت بگذارید.

نظرات کارشناسانه، جذاب، فعال و هوشمندی با نام خود بگذارید و لینک وبلاگتان را نیز به پیوست ارسال کنید.

شما یک کارشناس هستید و دقیقاً درباره موضوعی صحبت می‌کنید که به آن علاقه دارید. این یک روش عالی برای جذب علاقه مندان است.

شما هر تعاملی را می‌توانید به پول تبدیل کنید. من صدها پست وبلاگی می‌خوانم و نظرم را برای بسیاری از آن‌ها می‌گذارم. شما هم باید همین کار را بکنید.

قدرت تعامل با مردم را دست کم نگیرید. اگر این کار از نظر شما خسته کننده یا تکراری است، این کتاب را ببندید و بروید بهترین تلاش خود را بکنید تا از زندگی که الان دارید لذت ببرید. چرا که از غیر از این صورت به جایی نخواهید رسید.

هر مکالمه که شما آغاز می‌کنید، فرصت دیگری برای صحبت در مورد موضوع مورد علاقه شماست. چه چیز این مسئله کسل کننده است؟ فرض کنید این کار برای شما فقط یک مخاطب بیاورد (که محال است) باز هم «هر چیزی بهتر از هیچی است.» این یکی از شعارهای مورد علاقه من است.

۱۴-یک میراث ارزشمند به جا بگذارید.

علاقه من برای به یادگار گذاشتن یک میراث ارزشمند، باعث شده است که اصرار کنم و تلاش کنم، به تمامی ایمیل‌ها توییت ها و یا نظرات پاسخ دهم.

بسیاری از مردم فکر می‌کنند، گری واینر چاک عقلش را از دست داده است. اما من این طور فکر نمی‌کنم.

در دنیای من هر ایمیل، هر مشتری، هر دوست، هر شخصی که با او ارتباط دارم، مستحق احترام و توجه است. نه به این خاطر که شما از پیش نمی‌دانید که از آن فرد چه نوع فرصتی می‌توانید بسازید، هرچند که این مسئله صحیح است. بلکه تنها به این خاطر که اگر کسی زمان بگذارد تا با شما ارتباط برقرار کند، وظیفه شماست که در مقابل نیز همین کار را انجام دهید.

حقیقت این است که حجم ایمیل‌های من به حدی می‌رسد که وحشت می‌کنم و باید تعدیلاتی را در اینکه چگونه به مکالماتم، پاسخ دهم انجام دهم؛ اما مطمئن باشید که راهی پیدا خواهم کرد تا برای دوستان و طرفداران قابل دسترس باشم.

۱۵-اینترنت هنوز به بلوغ هم نرسیده است.

من اعتقاد دارم، اینترنت تنها ۱۴ ساله است. با این حال بزرگترین دستاوردها را برای بشریت داشته است و البته که هنوز کارش تمام نشده است.

اینترنت به اندازه اکسیژن قدرتمند است؛ اما ما هنوز توانایی‌های کامل آن را ندیده‌ایم و زمان زیادی نیاز دارد تا تمامی شگفتی‌ها را به ما نشان دهد.

در ادامه مسیر موفقیتتان قطع به چیزهای جدیدی بر می‌خورید زیرا همه چیز در حال تغییر است. اگر یک فرمت جدید، یک ابزار جدید، یک روند متفاوت، توجه شما را جلب می‌کند، باید قطعاً آن را دنبال کنید. هیچ وقت از این نترسید که پای خود را در آب قرار دهید، حتی اگر من در مورد آنها با شما حرفی نزده باشم.

به ژن خود گوش کنید. ژن شما همیشه شما را به سمت درستی می‌برد.

  • مدیر گروه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی